DHL...

ok, idag fick jag ett samtal från DHL. de ville leverera en soffa som jag och jonna har beställt från bolagret. jävla fin soffa, mmm. hur som helst frågade de om jag kommer att vara hemma på förmiddagen idag, för att ta emot leverans.

på förmiddagar jobbar jag, typiskt. t ex idag.

- kommer du att vara hemma mellan 9 och 12 någon annan vardag den här veckan?

- nä, då är jag på jobbet.

- okej. men du kan hämta upp soffan i västberga.. det är ju en hel pall

- tja.. fast jag har ingen bil? eh, kan jag få ringa tillbaka senare?

- absolut! här är ID-numret till försändelsen ...

rätt jävla stenkorkat att endast ha hemkörning denna tid. som tur var kommer jag att kunna lösa det ändå, lars kan komma över och vara hemma hos mig den tiden. men vad fan är meningen annars, om man inte har tillgång till bil? att beställa hemkörning ska vara hemkörning.

återkommer på måndag, med bilder av soffan.

Kommentarer
Postat av: pandie

"hemkörning ska vara hemkörning", true dat !

2009-12-09 @ 16:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0