receiver



detta är lösningen på mina problem. denon avr-2310. jag har länge tänkt skaffa en hemmabioanläggning, och nu får jag ytterligare ett skäl.

föreställ dig en maskin, där du kan koppla in alla dina gamla tv-spel. föreställ dig sedan att maskinen utför linjedubblning, avancerad uppskalning samt omvandlar den analoga signalen från maskinerna till en digital som skickas via HDMI till tvn, i 1080p. dvs en enda sladd in i tvn.

föreställ dig sedan att man dessutom kopplar in datorn till denna, samt digitalbox. självklart via HDMI. eventuellt ljud - optiskt.

prislapp: ca 7400 kr. tja. men så är det en bra surroundförstärkare också. att koppla in alla spel är dock inte helt problemfritt, vilket jag nu ska tala om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0