saker and stuff

kort lista över saker som passar bra ihop: bregott och prästost. mmm, gör en god frukost av de flesta bröd. lite kaffe (brunt guld) på detta så är den perfekt.

jag hade ett par märkliga drömmar inatt. dels drömde jag att katten smet ut ur lägenheten, det var mycket obehagligt. sedan härjade hon runt i kattlådan, vilket ledde till att jag fick kattskit i munnen. det var så jävla vidrigt, fy fan.

sedan var jag ute och promenerade i dimman, varpå jag träffade på ett gäng rådjur. efter en stund kom även några hundliknande djur. som en blandning av hyenor och schakaler. först var det inte särskilt obehagligt för de bara gick omkring, men snart kom fler och fler. många hundgrejer och många rådjur, och vissa av dem var ganska stora.

ingen av dem brydde sig om mig, utom en. en ganska stor hundgrej, som visade tänderna. jag försökte schasa bort  den, men den brydde sig inte. sen vaknade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0