semester - dag 26

torsdag! the day of the android! hela morgonen spelade jag mass effect 2 (roligt men inte lika bra som ettan) och väntade på telefånen. omkring kl 12 fick jag en sms-avi om att mitt paket fanns på plats nere i tobaksbutiken. den som säger att posten var bättre förr borde få ordentligt med smisk!

att kunna hämta paket på så många utlämningsställen som är öppna sent samt har öppet på helger är kickass! sms-avi är för övrigt en fantastiskt bra innovation som gör att man slipper vänta en hel dag extra för att en jävla papperslapp ska hitta hem!

så, glad i hågen pinnade jag ner till kiosken med iron maidens nya platta i öronen. jag vet inte riktigt vad jag tycker än, den kräver en hel del inlyssning.. det är ett som är säkert.



en jättefin och lyxig kartong.



ja, designen är skrattretande lik den som iphone 3 har! verkligen inte optimal men.. för en gång skull ska jag skita i utseendet och gå på insidan av tekniken. den är nämligen ytterst imponerande, dessutom  känns designen okej nu.. framförallt är det gött med så stor skärm vid surfning.



man-phone love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0