färjan del 4 - kvällen, natten och morgonen

faktum är att det egentligen inte finns SÅ mycket att berätta om kvällen. vi drack öl, g&t samt kollade på risig karaoke. gick runt, hade jävligt trevligt och kul helt enkelt. fyllan var mycket lagom och adekvat. någon gång gick vi och lade oss för att sova. jag vaknade några gånger under natten, sov sådär. ante fes i sömnen, det var rätt lol.

jag fick även lära mig att erik ofta fiser i sömnen. det lustiga med detta är dock att varje gång erik fiser .. VARJE gång, jag skojar inte, så säger han "safety". jag tror att det har något att göra med att om han inte gör så, får man slå honom tills han tar tag i ett dörrhandtag.. wierd.

han säger alltså även detta i sömnen, enligt två separata vittnesmål. fan vad sjukt. på morgonen vaknade ante och jag och talade en god stund, sen gick vi upp och började fantisera om lunchbuffén som vi tänkte inmundiga.

sen insåg vi att vi inte visste vilket hyttnummer erik och gänget hade! vilken komplett jävla idioti att inte fråga. vi mindes att det var något på 21 .. så vi promenerade runt och skrek lite efter honom men inget svar. vi letade runt uppe i barer osv, men ingen erik. till slut ringde dock erik från jonas telefon, och vi kunde mötas upp!

ante och jag tog en lunchbuffé som var mycket god. två fulla ryssar hade snott vårt bord, men vi schasade bort dem och beslagtog bordet. sedan åt vi. det var mycket gott, utom efterrätterna som var rätt värdelösa.

detta är allt jag har att berätta för denna gång om färjan. om någon mer detalj skulle dyka upp kommer denna att publiceras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0