fullt jävla upp och skoskav

ok, jag börjar från början. detta har varit en ganska lång dag nämligen!

jag åkte till jobbet kl 04.40 och fick en insikt. nu är det så att jag är tämligen säker på att jag aldrig kommer att vilja skaffa några barn, men jag kom oavsett på det bästa pojknamnet: bruce! fan vad tufft och snyggt.

jobbet var jävligt segt, lugnt och skönt fram till 10, sen var det helvetet fram till 13. sen gick jag hem ju. vad gjorde jag då? jo jag tvättade lite, sedan lade jag mig att sova. då ringde målaren, och vi drog till en färgbutik och köpte färg inför ommålningen av vardagsrummet!

detta kånkade jag hem, ganska tunga burkar. sen tog jag en pirra och drog till aspudden för att hämta ut paket - en micro och en mocca master (!!!) .. det tog en liten stund, ganska tunga grejer, men det var inte särskilt jobbigt då jag hade pirran till hjälp. nu hade klockan blivit närmare 18, men jag var inte färdig. jag for till ica kvantum och köpte lite käk, några goda ostar (stilton, whiskeycheddar) samt melittafilter.

kaffebryggaren provades, supreme coffee.. mm. men ja det har blivit ett förbannat bärande och grejande och fixande inför jonnas inflytt. det kommer dock att vara sjukt värt! jag har även invigt mina kängor för säsongen vilket har medfört ett cirkulärt skavsår som går runt hela smalbenet! det lustiga är att det nästan bara är på höger ben, ej vänster. vad detta beror på kan jag inte svara på.

så, imorgon är sista jobbdagen. kommer nog att bli riktigt pissdrygt, men sen åker jag till borås och softar hela julen. mmmm.

Kommentarer
Postat av: pandie

dock är det åtminstone inte jag som tvingar dig kånka på ett kaffemonster (; julen blir sooooft, som mina kinder ungefär ! <3

2009-12-22 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0