semester - dag 16

tisdag! äntligen har jag kommit ikapp! jonna var ledig vilket vi utnyttjade genom att åka och veckohandla. det var rätt skoj, och vår driftighet tog inte slut där. vi städade, diskade och tvättade... även om vi glömde att dammsuga.

eller, vi råkade somna lite efter städningen så det blev ej av. thaimat lagades, kyckling- och nudelwok. i övrigt en väldigt lugn och slapp dag. jag längtar till kl 06:55 imorgon då jag får se på unga mödrar igen. det är just nu mycket spännande.

klart slut.

Kommentarer
Postat av: Far

Ja, du min son, du äter, umgås, spelar och har det bra, torde vara en fin semester. Undrar bara hur du städar utan att dammsuga, är inte det början liksom?

2010-08-04 @ 09:07:02
Postat av: din brors sambo anna

visst är det bra unga mödrar!!!!

började kolla när lea var nyfödd och det är ju bara så bra!!

har redan sett det som sänds nu och jag vill se mer!

hoppas det kommer i höst!

2010-08-05 @ 08:39:49
Postat av: Storasyster

Men ärligt talat, blir man inte lite mörkrädd när man ser unga mödrar??!! alla otäcka, halvfeta danska ungdomar som röker, röker och röker. T o m under värkarbetet. men visst, jag ser det också...med skräckblandad förtjusning.

2010-08-05 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0