semester - dag 28

så, vi vaknade upp i insjön, dalarna. det var inget superväder men vi gick på en liten promenad, upp på knippoberget. där spanade vi på skogen och några svampar. vi hittade anmärkningsvärt många döda djur på vägen:







dessa fotograferades. några dagar senare publicerade jag dem i min blogg. vi såg även ett levande djur:



något senare blev vädret väldigt fint så vi bestämde oss för att åka en sväng till leksand! det var soligt och fint.



något längre bort såg vi ett dött träd. jag sa till jonna att det kallas för dödens träd (lögn).



efter leksand åkte vi och badade, det var mycket skönt.

vi kan sammanfatta det hela med att en bild  inte säger mer än tusen ord, men att det innebär mindre arbete för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0