semester - dag 3

den tredje dagen på semestern var inte helt olik de första två dagarna. möjligen var den ännu mindre innehållsrik! jag klev upp kl 6 och åt frukost, sedan spelade jag uncharted. detta fyllde mig med en känsla av "fuck, när jag har spelat klart det här spelet MÅSTE jag spela tvåan. annars vet jag inte vad som händer!" vilket ledde till att jag omkring kl 13 åkte till webhallen.

där inhandlade jag uncharted 2 (limited edition) till det förmånliga priset av 349 kr samt assassin's creed II till PS3. goda tider! korv stroganoff åts, sedan kom jonna hem.

kort därefter for vi hem till daniel saidi med familj för att grilla! det var verkligen inte dumt och jag låter bilderna tala.

daniel

mat

paj

Kommentarer
Postat av: Far

Ja, det var sannerligen en kort dag i ord. Nåja, det smakade bra antar jag hos iPad-mannen.

2010-07-22 @ 14:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0