Kebabsallad på pizzeria "Professorn"

25/8

kebabsallad? vad skådar mitt norra? det var något jag inte har provat förr. jag kände inte för någon pizza. eller.. jag börjar få dåligt samvete. jag vill inte bli ett fetto, haha. kebabsallad lär inte vara den bästa maten, men lite bättre åtminstone. och det är alltid bra att prova ny kebab.

så, vad ingick?

- kebabkött, som höll absolut högsta kvalitet, det var verkligen helt perfekt. ljuvligt och underbart.
- feferoni
- tomat
- gurka
- sallad
- dressing
- ost

det som inte var perfekt med salladen var dels att det var för mycket ost, och för lite sallad. tokigt, osten lär vara dyrare, eller? och jag bad om att få både rhode island-sås och vitlökssås, men fick bara rhode island :( det var en stor besvikelse, och jag orkade inte säga till om det. men de hade mycket att göra, vem som helst har rätt att begå misstag ibland.

så helhetsintrycket av kebabsalladen var inte klockrent, den känns snarare som en oslipad diamant som skulle kunna gå hur långt som helst, om man ordnade ost/sallad-balansen samt dressingen. då blir det både en fröjd för öra och tarm.


Kebabsallad på pizzeria "Professorn"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0