fail

jag gick just ner i tvättstugan för att kolla efter tvättid. jag hade precis duschat och orkde inte sätta på mig brallor, så jag hade endast kalsoner och tröja på mig. så fort jag kommit utanför dörren hör jag hur porten öppnas och en granntant kommer in. jag blir lite less, men tänker att hon kanske ska in i förrådet. det ska hon icke, utan hon ställer sig bakom mig.

naturligtvis fumlar jag lite med nyckeln, och lyckas till slut komma in, hon följer efter.

"ah jaha, ska du också ner i tvättstugan?"

"ja, jag måste kolla om jag har bokat den 23 eller inte.."

"okej! ja eh, jag ber om ursäkt att jag är så oklädd"

"haha, det är ingen fara.."

-___-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0