super nintendo

den sista av de klassiska maskinerna är super nintendo. den klarar av att skicka ut en mängd olika signaler. RF, komposit, s-video, rgb ... och min originalplan var att köra s-video in i receivern och sedan vara nöjd.

men sedan jag beslutat att köpa CSY2100 (RGB->komponent) kommer jag att köra RGB från maskinen. det enda som då saknas är en RGB-scartkabel med separat ljudutgång!

tack tradera. inom någon vecka kommer den hem till mig. mmmm. jag köpte även ett amerikanskt super nintendo på ebay, vilket landade hos mig i fredags!

fungerade utmärkt. jag övervägde först att göra en regionsmod på mitt super nintendo, men det verkade ganska komplicerat. så småningom kanske jag gör den, jag får se.

super nintendo - done.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0