en märklig kille

just träffade just en märklig kille .. han gick  förbi mig och jag lade märke till hans stora fulhet. han hade långa oklippta naglar och ett snuskigt skägg samt fjällrävenryggsäck och en smutsig rock. han bör ha varit i 20-årsåldern.

efter en stund kom han tillbaka och sa till mig:

"nu när du sitter här på morgonen och solen skiner in tänkte jag att jag ska ge dig en bra start på dagen med en dikt. inte bara för din skull, utan även för min ... "

sedan höjde han pekfingret i luften och började:

"can a woman's tender care cease towards the child she bare?"

men slutade plötsligt och gick därifrån. detta var oerhört konstigt.

Kommentarer
Postat av: pandie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAA !!!!!!! fantastiskt ju.

2010-03-15 @ 07:41:00
Postat av: Korven

Alltså, underbart! haha!!

2010-03-16 @ 23:14:52
URL: http://ettkorvliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0