Dagen efter

Jag var uppe till kl 2 vilket är väldigt sent för min del numera, i synnerhet på en fredag när jag har jobbat hela veckan och klivit upp tidigt varje dag. Inte minst den här fredagen då jag klev upp kl 04:15, men en power nap fixade ju som sagt den värsta tröttheten!

Jag är extremt dålig på att sova länge om morgnarna men jag hade hoppats på att få tryna till kl 10 eller så. Dessvärre vaknade jag betydligt tidigare än så men somnade till slut om. Då drömde jag en märklig dröm som jag ska försöka återge i ord även om jag mest minns bilderna.

Av någon anledning befann jag mig i ett rum där man fick ligga med olika män. Inte vilka män som helst, utan grevar och baroner - jo jag tackar! Jag visste att det fanns ett uttryck, att när någon hade varit med en greve så var han "kladdig" - eftersom han blev så svettig om bröstet.

Så gick jag runt i rummet och den första greven i sängen låg och sov, och så kom en man och lyfte upp hans arm och sa "Nej du, den här är kladdig!" och skrattade lite, sen vaknade jag. Min kommentar till denna dröm är:

"OK"

Nå, under dagen gjorde jag inte många knop. Grejade med julsången och for iväg till min vän Henrik som bor tillsammans med ganska många djur och ganska få tjejer. Alla i lägenheten var väldigt fredliga och trevliga, dessutom fick jag kaffe! Sen tog jag med mig en av hans gitarrer och åkte hem för att pula lite mer med sången. Slut.

Kommentarer
Postat av: pand

HAHAHA, bästa drömmen!!!!!!! ps, e du kladdig?

2011-12-18 @ 13:15:23
Postat av: Saidi

Uuuuuuhm...

2011-12-18 @ 19:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0